2 stycznia 1984 – uruchomienie
ZAJEZDNIA MPK – Lutomierska – Partyzancka – Sikorskiego – Nawrockiego – MARCHLEWSKIEGO*
25 września 1984 – zmiana trasy
DWORZEC PKP – Żukowa* – Wiejska – Karolewska* – Targowa (z powrotem: Grabowa) – Orla – Marchlewskiego* – Nawrockiego – Skargi – Fornalskiej – Partyzancka – SIKORSKIEGO
12 grudnia 1985 – zmiana trasy
DWORZEC PKP – Żukowa* – Wiejska – Karolewska* – Targowa (z powrotem: Grabowa) – Orla – Marchlewskiego* – Nawrockiego – Skargi – Sadowa* (z powrotem: Fornalskej* – Skargi) – Warszawska – Konstantynowska – Partyzancka – SIKORSKIEGO
4 grudnia 1989 – zmiana trasy
DWORZEC PKP – Łaska – Wiejska – Karolewska* – Targowa (z powrotem: Grabowa) – Orla – Marchlewskiego* – Nawrockiego – 20 Stycznia – 3 Maja (z powrotem: Bóźnicza – Skargi) – Warszawska – Konstantynowska – Partyzancka – SIKORSKIEGO
1 lipca 1992 – przejęcie obsługi przez MZK Pabianice
* ul. Marchlewskiego: obecnie ul. Roweckiego * ul. Żukowa: obecnie ul. Łaska * ul. Karolewska: obecnie ul. Jana Pawła II * ul. Fornalskiej: obecnie ul. Bóźnicza * ul. Sadowa: obecnie ul. 3 Maja |