|
|
Zakup biletu autobusowego telefonem komórkowym - system moBilet:

Aktywacja:

Kasowanie biletu:
W celu skasowania biletu, po uruchomieniu aplikacji należy wybrać zakładkę KOMUNIKACJA. Następnie należy wybrać rodzaj biletu oraz podać numer boczny autobusu (w przypadku biletów jednorazowych).
System moBilet umożliwia zakup biletów okersowych. W odróżnieniu od biletów jednorazowych i dobowych, wymogiem skorzystania z tej opcji jest aktualizacja informacji dot. dokumentu tożsamości (np. seria i numer dowodu osobistego, nr legitymacji). Bilet imienny okresowy ważny jest zawsze wyłącznie z dowodem tożsamości, zarejestrowanym w aplikacji.
Po dokonaniu zakupu na ekranie pojawia się POTWIERDZENIE ZAKUPU, a podgląd skasowanego biletU dostępny jest w zakładce HISTORIA BILETÓW.
Skasowany bilet wyświetlany jest na trzech ekranach:
- pierwszy ekran wskazuje rodzaj biletu i numer boczny pojazdu,
- drugi ekran wyświetla cenę biletu i jego numer ewidencyjny,
- trzeci ekran to kod 2D QR.
Kontrola biletów:
Kontrola biletów odbywa się podobnie jak w przypadku biletów papierowych.
Pasażer jest zobowiązany pokazać ekrany biletu na swoim telefonie bez potrzeby przekazania telefonu kontrolerowi.
Skasowane bilety znajdują się w zakładce HISTORIA BILETÓW - to do tej zakładki należy wejść, aby okazać kontrolerowi biletów ważny bilet. Zakładka historia biletów nie wymaga połączenia z internetem.
Zgodnie z regulaminem usługi, w przypadku niemożności skorzystania z Systemu moBIlet, Użytkownik zobowiązany jest do nabycia i skasowania tradycyjnego biletu na przejazd środkami komunikacji miejskiej.
Zobacz więcej:
» Regulamin usługi (PDF)
» www.mobilet.pl
|
|

Od 11.02 do 22.02 w dni robocze obowiązuje rozkład powszedni wolny od nauki szkolnej (264 nie kursuje)

Od 6.02 zmiana rozkładu jazdy

Od 1.02 zmiana taryfy opłat

Od 23.10 zmiany przystankowe

Od 30.06 tymczasowa zmiana trasy
|